BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011年7月22日星期五

Makan " tom yam mee " balik.....

星期3 外公一百天...一放学就去外婆家吃饭了
回来过后...
六七点了...又在去外婆家吃晚餐~
—————————————————————————————
Semalam sangat boring than take pic with my dear " domo " xD

Take 1
 Take 2

picture sudah post...sudah pukul 12:14...i belum tidur lagi haha!
kerana esok tidak ada sekolah siok siok siok!
Stop!!!
lagi ada 1 minggu lagi nak percubaan !!!
saya macam tak ada apa pun...
tak tau takut haha
sampai hari itu nak peperiksaan hanya tau apa tu " takut "!!!
percubaan sangat pemting! kalau PMR kertas hilang...ambil percubaan kertas ganti!
so,saya nak cari satu hari pergi P.Pinang ( 拜“牛奶佛”) haha...
saya punya sister semua  ada pergi sana mesti all pass PMR and SPM...
saya pun nak pergi...harap PMR saya boleh dapat " All pass " : )
saya sangat " cakap banyak " haha...boleh stop liao xD
________________________________________________________________


hari rabu di sekolah PJ balik ke kelas
nampak kawan india sedang lukis tak tau apa di tangan
saya sangat " kepo " pergi tempat mereka tengok!
saya tanya mereka sedang buat apa...mereka cakap dengan saya buat " inai " tau apa tu?
saya hanya tau macam koko haha...
saya tanya mereka ini koko kakh? mereka cakap sangat kuat " bukan! boleh mati punya kalau makan!
saya terkrjut! mereka pun ketawa haha...i so bodoh!
lepas tu...
i macam sangat minat dengan mereka lukis punya...
so,i bagi mereka lukis love di tangan saya...
bau tu macam sarsi...saya bagi semua kawan saya test bau tu...
tunggu tunggu tunggu...
" inai " tu sudah kering...i pakai tisu lap tangan saya...
lepas tu...dapat macam gambar di bawah...


gatai leh saya ??? xD
nak cakap punya semua sudah cakap...tak ada apa lagi nak cakap
boleh pergi sleep liao...
Good nigth : )